DANCING IN THE RAIN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Hermans - WaarBenJij.nu DANCING IN THE RAIN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Hermans - WaarBenJij.nu

DANCING IN THE RAIN

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffie

31 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels begin ik hier goed te wennen. De muggenbulten zijn inderdaad minder geworden(voor Nederlandse begrippen zijn het er nog steeds veel) en de warmte begint te wennen. Een kakkerlak is gewoon een insect en ik bestudeer niet meer elke hagedis een half uur lang. Deze week zijn er veel nieuwe mensen in ons huis gekomen, en vrijdag komen er nog meer. Ik denk dat we met zijn allen wel een leuke groep gaan worden.
De afgelopen dagen heb ik eigenlijk niet zo veel bijzonders gedaan. Ik ben een dagje naar het strand geweest(en ik was natuurlijk weer rood), we hebben toen wel wat leuke visjes gezien, maar helaas had ik geen camera bij me.
Verder ben ik een paar keer wezen uit eten, een van deze etentjes is wel vertellen waard… Ester, Judith en ik hadden besloten dat we een avondje vis wilden gaan eten. Na wat research hadden we een niet al te duur restaurantje gevonden, daarvoor moesten we van Punda naar Otrabanda lopen, dus over de pondjesbrug waar ik over heb verteld. De brug is trouwens de enige pondjes brug die open en dicht kan gaan om schepen door te laten. De brug draait zeg maar open. Dat wilden we natuurlijk met eigen ogen zien… Toen we bij de brug aankwamen ging het alarm af en zijn we snel de brug opgerend. Volgens Judith mocht je gewoon op de brug blijven staan als deze open ging, maar toch rende iedereen snel door naar de overkant, iets wat wij de volgende keer ook zeker zullen doen. De brug blijft normaal 5 tot 20 minuten open, maar deze keer helaas niet. We hebben meer dan een uur gevangen gezeten op de brug(samen met 2 koppeltjes die dachten dat het romantisch was). We hebben wel heerlijk gegeten daarna.
Omdat bijna iedereen nu geen stage loopt was het afgelopen week vooral feest. Veel op de patio gezeten en wezen stappen. Gister zijn we naar een strandfeest geweest, Gregor Salto kwam draaien. Het was echt een super leuk feestje, ook toen het begon te regenen ging het feest gewoon door. Daar sta je dan, met een paar honderd man te dansen in de regen, heerlijk!

Morgen begint mijn stage, mijn baas komt me ‘thuis’ ophalen. We gaan eerst naar alle projecten kijken, dan maken we een keuze en kiezen we mijn project. Ik ben benieuwd!

Nou jullie horen snel weer van me!


Ps. Mijn rug is al weer helemaal verveld.

  • 01 Februari 2010 - 12:04

    Esther:

    Met Esther en Judith uit eten? En waar was ons Nicole dan? Ik denk dat we dit maar eens over moeten doen.....

    Heerlijk lijkt me dat, dansen in de regen met lekkere warme temperaturen! Een goed begin van je stageperiode!!

    Heel veel succes vandaag op je eerste dag. Kies maar een leuk projectje uit!

    Greetz Es

  • 01 Februari 2010 - 20:37

    Margo Uijttewaal:

    Heey!

    Klinkt goed zeg! A.s. maandag kom ik ook!:D Kun je wat meer vertellen over het huis? Ben erg benieuwd(A)
    Veel plezier daar!

    Liefs Margo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2010

Chillen op de Antillen

15 Februari 2010

CARNAVAL OP DE ANTILLEN

31 Januari 2010

DANCING IN THE RAIN

26 Januari 2010

Het begin...

18 Januari 2010

Aftellen...
Steffie

Actief sinds 21 Dec. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3621

Voorgaande reizen:

22 Januari 2010 - 10 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: